مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد: 

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ساخت ۱۰ سالن و زمین های ورزشی 



طرح آزادسازی مجموعه های آموزشی ، ورزشی آموزش و پرورش در استان هرمزگان افتتاح شد.‌ 
     
به گزارش صبح ساحل ، مدیر کل آموزش وپرورش استان هرمرگان درآیین افتتاح این طرح اظهار داشت: طرح «شهید حسین خرازی» بر اساس اصل سه قانون اساسی مبنی بر آموزش رایگان تربیت بدنی و اصل ۱۰ این قانون مبنی بر تحکیم بنیان خانواده  با هدف آزادسازی اماکن ورزشی آموزش و پرورش در تمامی شهرستان ها و مناطق استان به منظور استفاده رایگان اولیا و دانش آموزان در روزها و ساعات تعطیلی مدارس در استان می باشد.
محمد قویدل بیان کرد : ارتقای سطح سلامت دانش آموزان و خانواده آنان از مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش است. وی با بیان این که لازمه خدمت به مردم و حضور موثر در جامعه بهره مندی از جسم سالم است، گفت: ورزش از معدود حوزه هایی است که همه افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.
وی با بیان این که «خانواده محوری» رویکرد اصلی این طرح است، تصریح کرد: در کنار مدرسه، نهاد خانواده نقش بسیار موثری در تربیت صحیح دانش آموزان برعهده دارد و ما همواره برای رسیدن به اهداف تربیتی در مدارس نیازمند همراهی خانواده ها هستیم.
قویدل  هدف  از ورزش را دستیابی به معنویت و اخلاق عنوان کرد و گفت: آموزش تربیت بدنی همراه با مضامین الهی و اسلامی بسیار مهم است.
وی اظهار کرد: روز پنجشنبه مادران به همراه دخترانشان و روز جمعه پدران با پسران خود می توانند به صورت رایگان از فضاهای ورزشی آموزش وپرورش استفاده کنند. 
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان درخصوص اعتباراختصاص یافته به توسعه فضاهای ورزشی بیان داشت: با همکاری وزارتخانه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد فضاهای جدید درقالب طرح شهید سلیمانی به منظور ساخت ۱۰ سالن و زمین های ورزشی اختصاص یافته است.
مهدی فولادی معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان و مسلم بازیار نسب در خصوص این طرح مطالبی بیان داشتند.
در ادامه از سوی معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش هرمزگان مسابقه بین فرزندان وپدران برگزار شد و درپایان از نفرات اول تا سوم با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی به عمل آمد.
   
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ساخت ۱۰ سالن و زمین های ورزشی 
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ساخت ۱۰ سالن و زمین های ورزشی 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها